خیام در رنگ و نقش

(0)

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
378

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خیام در رنگ و نقش

انتشارات اوند دانش منتشر کرد:
این کتاب بعد از معرفی حکیم عمر خیام و توضیحاتی درباره ی رنگ ها و تکنیک ها،طرح هایی را برای رنگ آمیزی در اختیارتان قرار می دهد که در آن ها از اشعار خیام استفاده شده است.با کمی دقت و حوصله،نتیجه ی کارتان به تابلویی بی نظیر تبدیل خواهد شد.
اسلیمی عنصر جدای ناپذیر معماری ایرانی0معماری سنتی و قدیمی ایرانی،با طرح و نقوش اسلیمی گره خورده است.کاربرد اسلیمی ها از مساجد و ساختمان های بزرگ فراتر بوده و در برهه ای از زمان در همه ی عمارتها استفاده می شده است.
استفاده از اشعار خیام در طراحی و معماری-از اشعار شاعران بزرگ از جمله خیام،با توجه به مضامینشان در مکان های مناسب استفاده می شده است.
خیام فراتر از یک شاعر- حکیم عمر خیام غیر از سرودن رباعیات که به آن مشهور بود،در علوم گوناگون از جمله فلسفه،منطق، ریاضیات و ستاره شناسی تبحر زیادی داست و در هر کدام صاحب نظریه وسبک بود.
هوشنگ سیحون،طراح آرامگاه خیام-خیام بین سال های 517 تا 520 هجری قمری در نیشابور چشم از جهان فرو بستو در باغی که امام زاده محروق نیز در آن مدفون است،به خاک سپرده شد.آرامگاه کنونی او،توسط هوشنگ سیحون،طراح و گرافیست ایرانی،در سال1341 طراحی و ساخته شده است.
شخصیت منحصر به فرد رنگ ها بهتر است قبل از شروع به رنگ آمیزی بدانید که هر رنگ شخصیت مخصوص به خود را دارد و ترکیبات گوناگون رنگ ها،تاثیرات کاملا متفاوتی را بر بیننده ی خود خواهد گذاشت.ابتدا کمی در مورد رنگ ها و ترکیباتشان مطالعه و بعد شروع به رنگ آمیزی کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی