دیابت نوع2 (راهبردهای ورزشی جهت بهبود کیفیت زندگی)

(0)

1,090,000ریال

981,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دیابت نوع2

انتشارات حتمی منتشر کرد:
دیابت یکی از بیماریهای متابولیکی است که میزان شیوع آن در جهان بسیار سریع است و درحال حاضر 6% مردم جهان به این بیماری مبتلا هستند. ابتلا به انواع دیابت می تواند علل متفاوتی داشته باشد. یکی از مهم ترین علل ابتلا به دیابت نوع دوم، اضافه وزن و چاقی مفرط است. بیتحرکی و کم شدن فعالیت بدنی افراد بخاطر پیشرفت چشم گیر تکنولوژی در عصر جدید از جمله دلایل ابتلا به دیابت نوع 2 است که متأسفانه در دوره های اخیر این نوع دیابت نیز در افراد خردسال نیز مشاهده و تشخیص داده شده است و نیاز به نگاهی ویژه از طرف مسئولان را می طلبد.کتاب دیابت نوع 2 شامل 3 بخش است. بخش اول در ارتباط با دیابت و انواع آن صحبت شدهاست. در این بخش همچنین درباره روشهای تشخیص دیابت و انواع آزمایش های تشخیصی، مختصری توضیح داده شده و همچنین اشاره ای ضمنی به انواع مشکلات حاد و مزمن بیماری دیابت شده است. بخش دوم درباره روش مدیریت بهینه دیابت و همچنین رژیم غذایی سالم صحبت شده و در نهایت در بخش سوم تمرینات ورزشی برای عزیزان دیابتی ارائه گردیده است. این تمرینات به گونه ایست که کم ترین مضرات را برای افراد دیابتی به همراه خواهدداشت و دوستان با کمترین نگرانی می توانند به انجام آنها اهتمام بورزند.
کتاب دیابت نوع 2 به عنوان یک راهنما برای افراد دیابتی است که قصد دارند دیابت خودشان را بطور متعادلی کنترل نمایند. عزیزان دیابتی که دوست دارند فعالیت های ورزشی را بصورت حرفه ای انجام دهند می توانند از کتاب با عنوان «ورزشکاران دیابتی» ترجمه ی جواد رمضانی و حیدر حسینی انتشارات پرتو ولایت استفاده نمایند.
امیدواریم که این کتاب نه تنها لذتبخش بوده بلکه ارزش کاربردی زیادی در زندگی روزمره افراد دیابتی داشته باشد.
کتاب دیابت نوع 2 به این منظور طراحی شده است تا به شما در یادگیری دیابتتان و اینکه چه چیزی باعث دیابت می شود، کمک کند، اینکه درمان های موجود چه چیزهایی هستند و شما چگونه می توانید به خودتان کمک کنید تا وضعیتتان را مدیریت نمایید. این کتاب توضیحاتی خواهد داد درباره اینکه چرا باید ورزش کنید و ورزش چه تأثیری در معالجه و درمان شما خواهد داشت. همچنین برای شما یکسری راهنمایی گام به گام فراهم خواهد کرد درباره اینکه چگونه بدون خطر ورزش کنید و چگونه تأثیرات و دستاوردهای آن را اندازه گیری نمایید. تمام این فاکتورها به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید وضعیت خودتان را کنترل کرده و به نتایج مثبت آن در سلامتی و کیفیت زندگی تان برسید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی