30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
ژیمناستیک ریتمیک

ژیمناستیک ریتمیک

(0)

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ژیمناستیک ریتمیک

انتشارات حتمی منتشر کرد:
امروزه اهمیت ورزش بر همگان روشن است. ایجاد بستر مناسب برای ورزش بانوان حائز اهمیت است. بعلت اینکه بانوان نسل بعدی را در دامن خود پرورش می‏ دهند و با ورزش کردن سلامت روحی و جسمی خود و نسل آینده را تضمین می‏ کنند. ژیمناستیک ریتمیک شاخه ای از ژیمناستیک است که مختص بانوان می ‏باشد و بذات برای کودکان و نوجوانان دختر جذابیت دارد. چرا که این رشته تنوع را در حرکات و وسایل دارد. ضمن آنکه لطافت و ظرافت ‏های ‏خاص این رشته چشم گیر است. بر آن شدیم که با ترجمه این اثر، برای آشنایی اصولی با این رشته گامی برداشته باشیم و بدین وسیله راهی برای معرفی و توسعه این رشته در کشور عزیزمان ایجاد کرده باشیم. هر چند که بعلت بدیع بودن این رشته در کشورمان با موانع و مشکلات بسیاری روبرو بودیم.

موفقیت طبیعی ژیمناستیک ریتمیک (RSG)، آنرا به یکی از مقبول ترین ورزش های در دسترس بانوان در جهان تبدیل کرده است. به طوری که امروزه بیش از هزاران زن به طور حرفه ای به این ورزش می‏ پردازند.
شیوع این ورزش نیز مدیون فوائد بی شمارش از قبیل لذت از حرکات بدن همراه با وسایل و همزمان با موسیقی می‏باشد. در واقع این ورزش به نوعی یک هنر محسوب می‏ شود که بینندگان همزمان شاهد قدرت، انعطاف پذیری و هماهنگی بدنی می‏ باشند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی