30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
HIIT تمرینات اینتروال با شدت بالا

HIIT تمرینات اینتروال با شدت بالا

(0)

2,390,000ریال

2,151,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب HIIT تمرینات اینتروال با شدت بالا

انتشارات حتمی منتشر کرد :
هرچیزی به اندازه مفید واقع می‌شود حتی تمرینات ورزشی و بدنسازی هم باید از یک حد خاصی تجاوز نکند وگرنه نتیجه عکس خواهد داد. به مقدار زیاد از هر چیز خوب نیز می تواند برای شما مضر باشد از جمله ورزش. ورزش منظم یکی از بهترین راه ها برای تناسب اندام است. اما تمرین بیش از اندازه می تواند باعث به وجود آمدن طیف گسترده ای از مشکلات جسمی، روانی و رفتاری شود.
تمرینات اینتروال یکی از بهترین روش‌های تمرینی برای سوزاندن چربی با کمترین فعالیت قلبی است. HIIT تکنیک تمرینی بسیار مؤثری است که برای کاهش چربی بدن، افزایش سرعت، افزایش حداکثر اکسیژن مصرفی می باشد و بهتر از این موارد تنها 20 دقیقه از وقت تمرین شما را نیاز دارد. تمرینات اینتروال با شدت بالا یک روش شگفت آوری برای کاهش زمان تمرین و بالا بردن مقدار چربی سوزانده شده است. یکی از کلیدهای سودمند این تمرین این است که به بدن شما اجازه تطبیق پذیری نمی دهد، پس، از بالا رفتن تغییرات مربوط به شدت و زمان تمرین مطمئن شوید.
در کتاب حاضر، تمرینات مختلفی برای افراد مبتدی و حرفه ای با توجه به جدول تعیین سطح شدت تمرین و وسایل مورد نیاز طراحی شده است تا افراد در هر سطحی بتوانند از مزایای تمرینات HIIT بهره مند شوند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی