پنج زبان عذر خواهی
تخفیف

%10

پنج زبان عذر خواهی

(0)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
37

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پنج زبان عذر خواهی

نشر مون منتشر کرد:
|بخشش بیش از آنکه یک احساس باشد، نمودی از تعهد است.|
درحالی‌که ممکن است عدالت، احساس رضایت را برای فرد آزرده به ارمغان بیاورد، معمولاً روابط را احیا نمی‌کند. اگر کارمندی از شرکتی دزدی کند و دستگیر، محاکمه، جریمه یا زندانی شود، همه می‌گویند عدالت برقرار شده است اما شرکت به احتمال زیاد کارمند را به محل کارش برنمی‌گرداند. از سوی دیگر، اگر از شرکت دزدی کند اما به‌سرعت مسئولیت خطایش را بر عهده بگیرد و صمیمانه ابراز پشیمانی و درخواست بخشش کند، این احتمال وجود دارد که اجازة ادامة فعالیت در شرکت را داشته باشد. بشر ظرفیت شگفت‌انگیزی برای بخشش دارد. از متن کتاب «عذرخواهی ناشی از آگاهی از این موضوع است که سخنان یا رفتار من اعتماد دیگران را نقض کرده یا به‌نحوی آن‌ها را آزار داده است. وقتی این خطاها را شناسایی نمی‌کنیم، رابطه از هم می‌پاشد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب پنج زبان عذرخواهی اثر گری چاپمن

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

پنج زبان عذرخواهی از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

پنج زبان عذرخواهی از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب پنج زبان عذرخواهی:

گری چاپمن نویسنده و مشاور آمریکایی است که با نوشتن کتاب‌ «پنج زبان عشق» به شهرت رسید. او معتقد است، همان‌طور که شما زبان عشق متفاوتی دارید، عذرخواهی را نیز به زبان دیگری می‌شنوید و بیان می‌کنید و می‌توانید زبان عذرخواهی را نیز یاد بگیرید. گری چاپمن این کتاب را با همکاری مشاورِ مشهور جنیفر توماس نوشت. این کتاب در سال 2006 منتشر شد و همان سال از سوی بسیاری از مشاوران و جامعه‌شناسان توصیه به مطالعه شد، بسیاری از خوانندگان این کتاب معتقد بودند زندگی بعد از خواندن این کتاب برایشان آسان‌تر شده است و موفق شده‌اند روابط موثرتر و ماندگارتری در خانواده و محل کار داشته باشند.

واکنش‌های جهانی به کتاب پنج زبان عذرخواهی:

«در این کتاب چاپمن نویسندهٔ کتاب پرفروش «پنج زبان عشق» با همکاری روانشناس جنیفر توماس به شما نشان می‌دهند چطور باید عذرخواهی کنید چون عذرخواهی هم مانند عشق نیاز به درک و توسعه دارد و به حفظ و ترمیم روابط کمک می‌کند.» - پابلیشرز ویکلی

چرا باید کتاب پنج زبان عذرخواهی را بخوانیم؟

در بهترین روابط و وضعیت هم ممکن است شما با کسی دچار مشکل شوید و دعوا کنید و در این حین چیزهایی بگویید که بعداً عمیقاً پشیمان شوید. پس باید اوضاع را درست کنید و تنها گفتن متأسفم کافی نیست. چاپمن در این کتاب به شما کمک می‌کند زبان‌های عذرخواهی را بشناسید و بتوانید با عذرخواهی درست روابط خود را بهبود ببخشید. با کمک این کتاب ابراز پشیمانی، قبول مسئولیت، استرداد، عذرخواهی واقعی و درخواست بخشش را یاد خواهید گرفت.

در کتاب پنج زبان عذرخواهی چه می‌خوانیم؟

عذرخواهی‌کردن چقدر اهمیت دارد؟ جهان چگونه می‌شد اگر همهٔ ما یاد می‌گرفتیم از یکدیگر صمیمانه عذرخواهی کنیم؟ وقتی اصول اخلاقی یک نفر زیر سؤال می‌رود، آن شخص خشمگین خواهد شد و قطعاً حس می‌کند که شخص مقابل کار اشتباهی انجام داده است، حس می‌کند از اعتمادش سوءاستفاده شده و در نتیجه دلخور می‌شود. مهم این نیست خطا و اشتباه چه بوده است، مهم این است که بتوانید به‌طور مؤثر و درست از او عذرخواهی کنید. عذرخواهی درست و صادقانه بسیار مهم است و در روابط شما تأثیرگذار خواهد بود. قدم برداشتن به آن‌سوی یک عذرخواهی سریع و ساده و آموختن عذرخواهی مؤثر، به روشن کردن دوبارهٔ عشقی که به دلیل درد خاموش شده است کمک خواهد کرد. اگر همگی بتوانیم عذرخواهی را یاد بگیریم و زبان عذرخواهی یکدیگر را متوجه شویم، می‌توانیم عذر و بهانه آوردن را با صداقت، اعتماد و لذت جایگزین کنیم. گری چاپمن و جنیفر توماس تحقیقات گسترده‌ای دربارهٔ اهمیت عذرخواهیِ مؤثر انجام داده‌اند و به نتایج جالبی رسیدند و در این کتاب از پنج زبان عذرخواهی را به شکل زیر توضیح می‌دهند:
ابراز تأسف: «متأسفم.»
پذیرش مسئولیت: «من اشتباه کردم.»
جبران: «چگونه می‌توانم اشتباهم را جبران کنم؟»
برنامه‌ریزی برای تغییر: «اشتباه خود را تکرار نمی‌کنم.»
درخواست بخشش: «آیا امکانش هست که از اشتباه من بگذری یا...؟»

اگر از خواندن کتاب پنج زبان عذرخواهی لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب پنج زبان عشق اثر دیگری از گری چاپمن زوج‌درمانِ آمریکایی است. او که سی‌سال تجربه در زوج‌درمانی دارد در این کتاب از شناخت زبان اصلی عشق می‌گوید و از عشق و ازدواج صحبت می‌کند و به شما نشان می‌دهد چرا عشق بعد از ازدواج از بین رفته یا کمرنگ می‌شود.

• کتاب چگونه می‌توان آتش خشم را مهار کرد اثر دیگری از گری چاپمن است. او در این کتاب از تفاوت خشم‌های سالم و ناسالم صحبت کرده است و به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانید جلوی خشم ناسالم خود را بگیرید.

دربارۀ گری چاپمن‌: نویسندهٔ‌ آمریکایی

پنج زبان عذر خواهي

دکتر گری دمونته چاپمن نویسنده آمریکایی و مجری برنامهٔ گفت‌وگوی رادیویی در 1938 در کارولینای شمالی به دنیا آمد. چاپمن را بیشتر به خاطر سریال تلویزیونی «پنج زبان عشق» می‌شناسند که در رابطه با روابط انسانی ساخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. چاپمن در 1971 به کارکنان کلیسای باپتیست کالواری در کارولینای شمالی پیوست و مسئولیت آموزش و مراقبت از خانواده را برعهده گرفت. اولین کتابِ او «پنج زبان عشق» بود که در 1992 منتشر شد و بیش از 11 میلیون نسخه از آن به فروش رفت و به 49 زبان زندهٔ دنیا ترجمه شد. همچنین این کتاب به طور پیوسته در فهرست پنج کتاب برتر نیویورک تایمز قرار گرفت و در برخی موارد نیز جایگاه اول را به خود اختصاص داد. او همچنین کتاب «پنج زبان عشق» برای نوجوانان، مردان و زنان را به‌طور جداگانه منتشر کرده است.

دربارۀ جنیفر توماس‌: نویسندهٔ کتاب پنج زبان عذرخواهی

دکتر جنیفر توماس به مردم کمک می‌کند زمانی که رابطه‌ای چالش‌برانگیز شد چه کار کنند و چه بگویند. او نویسنده، سخنران و روان‌شناس پرفروش نیویورک تایمز است که مدرک تحصیلی‌اش را از دانشگاه مریلند اخذ کرده است. جنیفر سخنران تِدایکس، مربی و مجری برنامه‌های «زبان عشق و عذرخواهی» است.

پنج زبان عذر خواهي

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی