پنج زبان عشق
تخفیف

%10

پنج زبان عشق

(0)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
38

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پنج زبان عشق

نشر مون منتشر کرد:
|عمیق‌ترین نیاز انسانی چیزی نیست جز نیاز به دوست داشته شدن.|
چرا عشق بعد از ازدواج از بین می‌رود یا کم‌رنگ می‌شود؟ به نظر چپمن، که بیش از سی سال تجربۀ زوج‌درمانی دارد، مشکل از عدم شناخت زبان اصلی عشق است. ما باید بیاموزیم به زبان عشق شریکمان صحبت کنیم. همان‌طور که در جهان زبان‌های متفاوتی وجود دارد و مثلاً با زبان انگلیسی نمی‌توانیم منظورمان را به یک چینی بفهمانیم، در عشق نیز پنج زبان اصلی وجود دارد و هرکس به یکی از این زبان‌ها عشق را درک و دریافت می‌کند. از متن کتاب «چیزی در طبیعت ما فریاد می‌زند که از سوی فردی دیگر دوست داشته شویم. انزوا برای روان انسان ویران‌گر است. به همین دلیل است که سلول انفرادی ظالمانه‌ترین مجازات‌ها محسوب می‌شود.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب پنج زبان عشق اثر گری چاپمن

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

پنج زبان عشق از سایت گودریدز امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

پنج زبان عشق از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب پنج زبان عشق:

پنج زبان عشق محبوب‌ترین اثر دکتر گری چاپمن نویسندهٔ آمریکایی است که در سال 1992 منتشر شد. او در این کتاب از پنج روش کلی‌ای می‌گوید که می‌توانید با کمک آن‌ها عشق خودتان را ابراز کنید و عشق دریافت کنید. چاپمن به این روش‌ها «زبان‌های عشق» می‌گوید. چاپمن در این کتاب به شما نشان می‌دهد که برای کشف زبان عشق شخص دیگری، باید نحوهٔ ابراز عشق آن‌ها به دیگران را مشاهده کنید . او با متدهایی به شیوۀ خودش توضیح می‌دهد چطور می‌توانید به راحتی زبان عشق خود و دیگران را بشناسید. کتاب «پنج زبان عشق» پس از انتشار پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد و در سال اول ۸۵ هزار نسخه از آن به فروش رفت و 297 هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز باقی ماند.

چرا باید کتاب پنج زبان عشق را بخوانیم؟

عاشق شدن آسان است. عاشق ماندن اما چالشی بزرگ است. چگونه می‌توان رابطه را در میان خواسته‌ها، درگیری‌ها و روزمرگی‌های زندگی تازه و درحال رشد نگه داشت؟ کتاب پنج زبان عشق را بخوانید تا بدانید دقیقاً چطور می‌توانید عشق را برای همیشه زنده نگه دارید.

در کتاب پنج زبان عشق چه می‌خوانیم؟

پس از آغاز زندگی مشترک چه بلایی بر سر عشق می‌آید؟ چرا ناگهان عشقی که به شریک زندگی خود داشتیم از بین می‌رود؟ آیا علت بیشتر طلاق‌ها همین موضوع است؟ آیا افرادی که از هم جدا نمی‌شوند، یاد می‌گیرند بدون عشق به زندگی‌شان ادامه دهند یا عشق واقعاً در بعضی از زندگی‌ها باقی می‌ماند؟ چرا افراد کمی هستند که راز زنده نگه داشتن عشق بعد از شروع زندگی مشترک را می‌دانند؟ این‌ها سؤالاتی است که اکثر افراد متأهل یا حتی جداشده از خودشان می‌پرسند. برخی این سؤالات را از دوستان‌شان می‌پرسند، برخی دیگر از مشاوران یا حتی افراد روحانی. گاهی اوقات پاسخ‌هایی که به این سؤالات داده می‌شود با کلمات علم روانشناسی و با زبانی نامفهوم بیان می‌شوند و پاسخ‌هایی چندان مفید نیستند. گاهی هم با طنز یا سنت به این سؤالات پاسخ داده می‌شود اما میل به وجود عشق در ازدواج و زندگی ریشهٔ عمیقی در ساختار روانی ما دارد. هدف اصلی گری چاپمن در این کتاب پاسخ دادن به این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر در رابطه با عشق و ازدواج و البته 5 زبان عشق است که با کمک آن می‌توانید زبان اولیهٔ خود و شریک زندگی‌تان را بشناسید.

اگر از خواندن کتاب پنج زبان عشق لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• پنج زبان عذرخواهی اثر دیگری از نویسندهٔ آمریکایی گری چاپمن است که آن را با همکاری دکتر جنیفر توماس نوشت. او در این کتاب طریقهٔ صحیح عذرخواهی کردن را یاد می‌دهد و به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانید با کمک عذرخواهی مؤثر و درست روابط خود را بهبود ببخشید.

• پنج زبان عشق برای مجردها اثر دیگری از گری چاپمن نویسندهٔ‌ آمریکایی است. از آن‌جایی که پنج زبان عشق فقط برای متأهل‌ها نیست و اگر مجرد هستید و می‌خواهید بیشتر و مؤثرتر عشق بورزید با کمک این کتاب می‌توانید زبان درست عشق را یاد بگیرید و به شیوهٔ صحیح ابراز عشق کنید.

دربارۀ گری چاپمن: نویسنده و مجری

پنج زبان عشق

دکتر گری دمونته چاپمن نویسنده آمریکایی و مجری برنامهٔ گفت‌وگوی رادیویی در 1938 در کارولینای شمالی به دنیا آمد. چاپمن را بیشتر به خاطر سریال «پنج زبان عشق» می‌شناسند که در رابطه با روابط انسانی ساخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. چاپمن در 1971 به کارکنان کلیسای باپتیست کالواری در کارولینای شمالی پیوست و مسئولیت آموزشی و مراقبت از خانواده را برعهده گرفت. اولین کتابِ او «پنج زبان عشق» بود که در 1992 منتشر شد و بیش از 11 میلیون نسخه از آن به فروش رفت و به 49 زبان زندهٔ دنیا ترجمه شد. همچنین این کتاب به طور پیوسته در فهرست پنج کتاب برتر نیویورک تایمز قرار گرفت و در برخی موارد نیز جایگاه اول را به خود اختصاص داد. او همچنین کتاب «پنج زبان عشق» برای نوجوانان، مردان و زنان را به‌طور جداگانه منتشر کرده است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی