30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
مغز شما چگونه کار میکند

مغز شما چگونه کار میکند

(0)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
86

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مغز شما چگونه کار میکند

انتشارات خزه منتشر کرد:
از طریق این کتاب شما به شکل کاربردی با مغز آشنا می شوید. ما از به کار بردن بندهای طولانی پر از واژه هایی که ساختارها و اتصال های آناتومیک را توصیف می کنند و هرگز به گوش شما نخورده است پرهیز می کنیم به همین دلیل بر یک رویکرد اصولی و ابتدایی برای علوم اعصاب پیشرفته تمرکز خواهیم کرد ما شیوه ی ساخت تجهیزات اندازه گیری برای مطالعه ی مغز و چگونگی کار با این ابزارها را با استفاده از تصاویر و تشبیه ها در طول مسیر به شما نشان می دهیم
این کتاب به شما کمک می کند تا از نظر بیولوژیکی یک شهروند آگاه تر شوید. هر چه بیشتر مغز و نشانگرهای زیستی خود را درک کنید کمتر احتمال دارد به دام باورها و ادعاهای پوچ و ظالمانه بیفتید با مجهز شدن به اندکی کنجکاوی و ابزار پاسخگویی به پرسش های کتاب شاید بتوانید در ادامه ی مسیر حوزه علوم اعصاب را درک کرده و بهبود بخشید!
اگر هم یک دانشمند حرفه ای هستید که می خواهید الکتروفیزیولوژی را در برنامه ی تحقیقاتی یا آموزشی خود بگنجانید این کتاب برای شما مناسب است و می توانید آن را یک مرجع عملی کاربردی در نظر بگیرید.
از مقدمه ی نویسندگان کتاب
در مورد مغز نوشته ها و صحبت های بسیاری به چاپ رسیده و گفته شده است در تمام این نوشته ها و گفته ها یک نکته ی مشترک وجود دارد و آن اینکه از میان تمام چیزهایی که گونه ی انسان در این سیاره کشف کرده است هیچ چیز با پیچیدگی مغزمان برابری نمی کند مغز انسان تقریبا از هشتاد و شش میلیارد سلول به نام نورون تشکیل شده است فکرش را بکنید که این مقدار سلول چگونه می توانند اطلاعات را به سرعت و به شکل جرقه های الکتریکی سیار منتقل کنند. حالا تصور کنید که این نورونها در شبکه های پیچیدهی جنگل مانندی که ارتباط نزدیکی با هم دارند چه تعداد اتصال ایجاد می کنند؟ برای درک چنین اتصالاتی به تاریخ تکامل و قدرت نمایی انسان ها در روی زمین فکر کنید در مورد مغز نباید تنها به اجزا توجه کنیم - اگرچه همین اجزا هم در نوع خود جالب است و ما را متحیر می کند بلکه باید به شیوه ی تعامل این اجزا با یکدیگر توجه کرد که گونه ی ما را چنین قدرتمند و متفاوت ساخته است و کتاب مغز شما چگونه کار می کند به خوبی توانسته تعاملات و قدرت و ظرفیت مغزمان را با زبانی ساده بیان کند و به تصویر بکشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی