فرمول جادویی پولسازی

(1)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
186

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرمول جادویی پولسازی

انتشارات بورس منتشر کرد:
کتاب «فرمول جادویی پولسازی؛ چطور صدهزار تومان را به یک میلیارد تومان تبدیل کنم؟» از جمله کتاب‌های کندو(واحد کودک و نوجوان انتشارات بورس) است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مهارت‌های اقتصادی، کسب و کار و بازار سرمایه، ترجمه و به رشته تحریر درآمده است. شیوه‌های درست پول خرج کردن و پول جمع کردن یکی از موضوعات کلیدی است که در این کتاب به بحث گذاشته می‌شود. کتاب حاضر الگویی کاربردی و عملیاتی در زمینه مهارت‌های مالی، مدیریت پول، پس‌انداز و مسئولیت‌پذیری در مورد مسائل مالی در گروه سنی کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید.
تفاوت اساسی کتاب حاضر با کتاب‌های مشابه، در ارائه راهنمایی‌های کاربردی و چک لیست‌های گام به گامی است که کودکان و نوجوانان را در رسیدن به یک میلیارد تومان راهنمایی می‌کند. همچنین کودکان و نوجوانان با فرمول جادویی پولسازی به محدودیت‌های مالی و اهمیت انتخاب کردن پی می‌برند؛ آنها می‌آموزند مقدار پول محدود است ولی خواسته‌ها و نیازها پایانی ندارند.
کودکان اهمیت فرصت‌ها و تعیین اولویت‌ها را فرا می‌گیرند و درمی‌یابند انتخاب‌های مالی مهم هستند؛ چون وقتی پول را برای چیزی خرج می‌کنیم، دیگر نمی‌توانیم آن را برای گزینه‌های جذاب دیگری خرج کنیم و به همین دلیل فرصت‌هایی را از دست می‌دهیم. آنها تعیین اهداف و ایجاد برنامه برای خرج کردن پول را درک خواهند کرد و مهارت‌های مصرفی و خرید مقایسه‌ای را در خود تقویت خواهند کرد.
کتاب حاضر، اصول جهانی پول را آموزش می‌دهد و بی‌دلیل نیست که در سایت آمازون به عنوان پرفروش‌ترین کتاب آموزش سواد پول و سواد مالی برای کودکان و نوجوانان معرفی شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علی اسماعیل پور
    • پاسخ به نظر

    کتابی که سواد مالی را به صورت گام به گام با زبانی ساده آموزش می‌دهد‌

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی