30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
و هیچ چیز همیشگی نیست

و هیچ چیز همیشگی نیست

(3)

790,000ریال

632,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
355

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب و هیچ چیز همیشگی نیست

انتشارات خوب منتشر کرد:
بعضی آدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، با گذشت زمان، آزادتر از قبل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند: به جای خم شدن، قامتشان را راست نگه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دارند. ازشان انرژی حیرت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری ساطع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. برای آدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که سر راهشان قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند منبع نور می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. دوست دارم بدانم این افراد با تاریکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گذشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شان چه کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. با پشیمانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایشان، با جراحت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایشان. چگونه از پسشان برآمده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.
چراکه ما هیچ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چیز را فراموش نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم. حتی اگر خودمان را مجبور به فراموشی کرده باشیم: گذشته در ما زندگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. چیزی در عمق وجودمان جا خوش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند، طوری که گمان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم به خواب رفته، اما بیدار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • Faeze Ejraee
    • پاسخ به نظر

    من با این کتاب گریه کردم نه به خاطر داستان غم انگیز زندگی یک زوج که فرزندشان را گم کرده اند به خاطر تمام احساسی که در این کتاب بیان شده؛ این یک داستان نیست؛ این کتاب بیان احساس دو انسان هست بیان چگونگی مرگ روح انسان در اثریک غم بزرگ. احساساتی بسیار قابل لمس برای خواننده .آفرین به نویسنده آفرین به مترجم و آفرین به نشر خوب.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی